728 x 90

اشرف۳طومار آخوندها را درهم می‌پیچد

اشرف۳ طومار آخوندها را درهم می پیچد
اشرف۳ طومار آخوندها را درهم می پیچد

از آنجا که مجاهدین به تکامل و منطق حرکت تاریخ،آگاه و معتقد و آگاه هستند.

و بر این باورند که سازمان ادامه دهنده و وارث واقعی ۱۲۰سال مبارزه مردم ایران است

و بر این باورند که قهرمانان تاریخی میهن همیشه در برابر ظلم قد عَلَم کرده و کاوه‌ها با درفششان(درفش کاویانی)در مقابل ضحاک این سمبل سرکوب اندیشه‌ٔ جوانان و نو اندیشان، مبارزه کرده و پیروز شدند و دهها و صدها نمونه‌ٔ تاریخی از این دست در تاریخ دیرینه‌ٔ ما هم‌چنان می‌درخشد.

و بر این باورند که مقتدایان دینی سلحشورانی بودند که همیشه در مقابل هر گونه استبداد، بی‌عدالتی،تعدی و ظلم و استثمار در تمامی صور آن به‌پاخاسته و به مبارزه با آنها بدون ذره‌ای درنگ پرداختند، مبارزه‌ای که در سلاله پاک ائمه جریان داشته است

بنابراین جان کلام گفتار و عملکرد مجاهدین،بدور از هر گونه رفتار پوپولیستی، رهایی مردم ایران و تحقق یک جامعه‌ٔ دموکراتیک و آزاد و آباد است، به دور از هر گونه بیعدالتی و تبعیض و جامعه‌یی شاداب و مسئولیت‌پذیر و شکوفا

تمام پایگاههای اشرف نمود بارز وحدت، صمیمیت،سازندگی،یگانگی،هدفمندی،برابری، و صفای غیرقابل توصیف جامعه‌ای ست با یک هدف مشترک (سرنگونی و رهایی مردم ایران)

و.....جامعه‌ای دارای روابط عاطفی و صمیمی و موجی از شور و مهربانی

شیطان‌سازی رژیم آخوندی و بازماندگان مستأصل و درمانده‌ٔ آن و رهروان ولایت سفیانی، نسبت به مجاهدین خلق ایران دیگر نمی‌تواند مؤثر باشد و کار کردش را از دست داده. و کسی را نه در داخل و نه در جوامع جهانی نمی‌فریبد.

این همه صمیمیت و صداقت و فداکاری،مجاهدین نتیجه‌ٔ بلافصل آن به‌وجود آمدن طیفی نو از تشکلها و سمپات ها و هواداران در سطح بین‌المللی و داخلیست.

آری؛ سازمان مجاهدین جوشیده از بطن مردم ایران متشکل از فرزندان فداکار خلق و گذشته از همه چیز پیشتاز صحنه‌ٔ جهانیست. نفت،تسلیحات و دیپلماسی کور که نماد زر و زور و تزویر قلمداد می‌شوند،هم نتوانست سد راه این فرزندان آگاه و صادق و فداکار شود.

تشکل و سازمانی که با راهبری راهبرانش مسعود و مریم پیشتاز و مصمم و سطحی کیفی در جامعهٔ جهانی می‌درخشد.

و جهت تلاشی و اضمحلال تفکر مرتجعین، گام های محکم را مصمم،یکی پس از دیگری بر می‌دارد.

این تغییر و دگرگونی نه در میهن بلکه در کل منطقه آثار خارق‌العاده‌ای را خواهد گذاشت.

ارتجاع و خفاشان خونخوار شب پرست با تابیدن مهر تابان به انزوای تاریک خود خواهند خزید.

دموکراسی در بهترین شکل خود نمایان خواهد شد.

و دین اسلام به‌عنوان دین رافت و مهربانی و احترام،باز هم آشکار و نمودار خواهد شد.

و درود بر تمام مجاهدینی که سال‌ها در رکاب انقلابی بزرگ مسعود جنگیدند و در مصاف با مرتجعین و سفلگان تاریخی از تمام جان و مال و زندگی خود گذشتند.

اشرف ۳و برپایی آن خود یک تجربه‌ٔ گرانقیمت در تاریخ معاصر ماست.

اعضای حزب توده پس از کودتا، بدون انگیزه راهی ارو پای شرقی و یا ممالک دیگر شدند و باقی عمر خودشان را به بطالت گذراندند و هر کدام در دام حوادث روزگار گرفتار شدند. ولی مجاهدین به کوری چشم استعمارگران و مرتجعین، با این هجرت شکوفاتر و تواناتر و با انگیزه‌تر شدند تا به‌زودی طومار این رژیم فرتوت و پا به گور را در هم بپیچند. و بقول خواهر مریم مصمم هستند...طرحی نو دراندازند

درود بر تک‌تک اعضاء مجاهدین

درود بر تک‌تک اشرفیان

درود بر تک‌تک هواداران مجاهدین در اقصی نقاط جهان

درود بر مسعود و مریم

 

شاهین.ب

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

 

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات