728 x 90

پیامی از روستایی فراموش شده در کرمانشاه

عبور از رودخانه با سیم بکسل
عبور از رودخانه با سیم بکسل

با سلام و درود بر دست‌اندر کاران رادیو مجاهد - از یکی از روستاهای فراموش شده شهرمان پیامی داشتم در ارتباط با انتصابات مجلس غارتگر آخوندی.

سال‌هاست که روستای ما هم‌چون سایر روستاهای کشورمان در حالتی گمنام و از نظر حکومت آخوندی جزیی از جغرافیای ایران محسوب نمی‌شود.

 

از نظر آب، برق، گاز و سایر امکانات بهداشتی

خواهرم به‌علت عفونت چشم چند سال پیش چشمش را از دست داد، چرا که روستای ما فاقد هر گونه امکانات بهداشتی و پزشکی بود و برای مداوای او باید راهی کرمانشاه می‌شدیم که آن هم نیازمند هزینه‌های بالا جهت مداوای وی بود که ما نداشتیم و خواهرم چشمش را از دست داد.

 

روستایی بالادست ماست که این روستا به‌وسیله یک رودخانه بزرگ از روستای ما جدا شده است. دانش آموزان برای تردد از این رودخانه و حاضر شدن در کلاس درس باید مسیر رودخانه را طی کنند که این عمل به‌طور عادی و طبیعی امکانپذیر نیست. بنابراین برای عبور از رودخانه یک سیم به‌صورت طناب به دو طرف رودخانه وصل کرده‌ و یک ریل به آن آویزان کرده‌اند که دانش‌آموزان و سایر مردم باید خود را با دست به‌ ریل مربوطه آویزان و وصل کنند تا بتوانند خود را به‌آن طرف رودخانه برسانند. که به‌علت گیر کردن دست بین ریل وسیم تعدادی زیادی از مردم ودانش آموزان دست یا تعدادی از انگشتان خود را از دست داده‌اند.

اما این رژیم غارتگر و ستمگر مساجدی بزرگ بنا نموده، البته نه برای نمازگذاران. چون فاسدان به‌نام دین و خدا مردم را فریب داده‌اند و غیر از ظلم و ستم چیز دیگری بر مردم روا نداشته‌اند.

 

ما مخالف نماز در مساجد نیستیم ولی آنچه که واقعیت دارد این است که درب این مساجد سالی چند بار محدود بیشتر باز نمی‌شود و کلید درب به‌علت باز نشدن و جرم گرفتگی نیاز به روغن کاری برای باز شدن دارد. چند باری که باز می‌شود زمانی است که رژیم کثیف و فریبکار احساس نیاز می‌کند که هم روستا را از گمنامی درآورد و جزیی از جغرافیای ایران محسوب کند آن هم فقط برای تبلیغات انتخاباتی!

چهل سال است که مارا را فریب می‌دهند، دروغ می‌گویند، وعده دروغ می‌دهند. دیگر به این حکومت فاسد و غارتگر تحت هر نامی و هر شرایطی رأی نخواهیم داد.

اعتقاد و باور مردم نسبت به این رژیم مستبد سرنگونی تمامیت این حاکمان فساد و غارتگر است و جایگزینی حکومتی مردمی ودموکراتیک. ما برای آینده ایران از طرح ده ماده‌ای خانم رجوی حمایت و به او رأی می‌دهیم.

از رادیو مجاهد و سیمای آزادی و آقای مسعود و خانم رجوی تشکر می‌کنیم

 

یکی از اعضای روستاهای ستمدیده استان کرمانشاه

به امید پیروزی شما و رهایی مردم ستمدیده ایران

خدا نگهدار شما

فرستنده پیام: رضا از کرمانشاه

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات