پیام به احمدی۱۳۸۰ - ”خون شهیدانمان، رنج اسیرانمان، در تو گره میخورد رجوی قهرمان“ . سعید از دوستان ماست با او به کارهایتان ادامه دهید.
پیام به احمدی۱۳۸۰ - ”خون شهیدانمان، رنج اسیرانمان، در تو گره میخورد رجوی قهرمان“ . سعید از دوستان ماست با او به کارهایتان ادامه دهید.