پیام به محمد تهران - «مردم فهیم تهران که متوجه این رژیم فاسد و آخوندهای عقب مانده شدن. دست به دست سازمان مجاهدین خلق داده و به خیابانها آمدند». امیر از دوستان ماست، همکاری خود را با او ادامه دهید.
پیام به محمد تهران - «مردم فهیم تهران که متوجه این رژیم فاسد و آخوندهای عقب مانده شدن. دست به دست سازمان مجاهدین خلق داده و به خیابانها آمدند». امیر از دوستان ماست، همکاری خود را با او ادامه دهید.